14.8.2011

15.08.2011 08:14

Výsledok stretnutia 10:8

Zostava Červení :

Ján Hodás , Ľubomír Turčan +2 , Jozef Vrabec +3 , Ľuboš Pekár +2 , Milan Šindelář +3

Zostava Zelení :

Ján Gier , Pavol Tavač +3 , Jozef Filo , Ľubo Malík +5

Stretnutie sa odohralo na hlavnom ihrisku. Terén bol vynikajúci , teplota okolo 20°C zamračené ale postupne vyšlo slnko a teplota na 25°C.

Toto stretnutie môžeme nazvať stretnutím zvratov. Najskôr vyhrávali Zelení , potom Červení , neskôr zase Zelení a nakoniec stretnutie vyhrali Červení. Bol takýto vývoj dielom náhody alebo to bola hra v pozadí ?

Náš hlavný sponzor Trnovská stávková a.s. to jednoznačne považuje za náhodu a to , že práve od tohto stretnutia zaviedla možnosť on-line tipovania výsledkov zápasov Červených proti Zeleným na internete s tým vôbec nesúvisí.

Tesne pred stretnutím sa za mnou zastavil náš sponzor aj so svojou novou sekretárkou (chválenkár , blondína dlhé nohy , kozatá takú môžem mať aj ja doma keby som si kupoval Playboy) a hovorí mi. "Ľuboš skúšame to na internete len tak nezáväzne nech majú ľudia viac zábavy tuto máš takú vecičku , Cicuška podaj mu to , strč si to do ucha a počúvaj pokyny nech je väčšia zábava". Dostávam od Cicušky malé slúchadlo no pri pohľade na jej výstrih si slúchadlo namiesto do ucha pomaly pretláčam cez kosť do hlavy. "Nerozpuč ho máme iba jedno a dobre počúvaj čo ti budem hovoriť. Prvé pokyny dostaneš keď budú jasné zostavy ". Lúčime sa a každý nasadáme do svojho auta. Ešte zatrúbi a mizne so svojim Phaetonom aj Cicuškou v diaľke. Prichádzam na ihrisko a pomaly sa rysujú zostavy. Keď už je jasné , že Červených bude o jedného viac strašne mi zapíska v uchu a počujem "Tu je sponzor , tu je sponzor na znak že ma počuješ zakopni loptu a chyť sa za hlavu". Práve sa rozcvičujeme a dostávam loptu. No čo ,  kopem ju medzi Milana a Jožka a lopta letí skoro až do jarku. Za hlavu sa nedržím len ja ale aj Jožko s Milanom.  Keďže sponzor si nie je istý či spojenie naozaj funguje dostávam ďalšie debilné pokyny a tak loptu namiesto normálnej prihrávky musím kopať do zábradlia , oplotenia za bránkami a podobne. Konečne ideme hrať a aj sponzor si je istý , že ho počujem.

"Ľuboš je to dobré , väčšina si vsadila , že prvý gól dajú Červení , dúfam že vieš čo máš robiť."  Pokyn je jasný a pozerám kto sa prvý prirúti na našu bránku. Je to Ľubo Malík a vidím to dosť zle s peniazmi sponzora . Ľubo trafil naposledy do bránky pred mesiacom. Rozhodol som sa konať a mierne sa posúvam mimo bránku. Ľubo to vidí , strieľa a triafa medzi tyče. Neuveriteľné je to 0:1 a v uchu počujem ako od radosti piští Cicuška. "Luboš , vynikajúco a zopakujeme si to ešte raz , zase má väčšina vsadené na Červených". Tu sa však ukázala slabina plánu lebo na druhej strane práve skóroval Ľubo Turčan a bolo po zarobených peniazoch 1:1. Sponzor hromží a mení taktiku. Upravuje kurzy tak aby si väčšina vsadila na Zelených a dostávam pokyn "Teraz chytaj až kým nedostaneš pokyn na zmenu stavu". Zelení útočia ale sprehľadom chytám ich pokusy. Ako sa Zelení tlačia do útoku zabúdajú na zadné vrátka a rýchly protiútok zakončuje Jožko Vrabec 2:1. V uchu mám stále ticho a tak likvidujem ďalšie pokusy. Červení začínajú mať prevahu a strieľajú ďalší gól Milanom Šindelářom 3:1. V tom mi zase zapíska v uchu a počujem hlas sponzora "Ľuboš treba niečo urobiť , všetci vsádzajú iba na Červených". Pozerám , kto má loptu a je to zase Ľubo Malík. Staviam sa na to isté miesto v bránke ako pri prvom góle a Ľubo znova triafa 3:2 , šikovný chlapec. Žiaľ sponzor utrpel ďalšiu ranu lebo svoju šancu zakončil gólom Milan Šindelář 4:3. Ďalšiu ranu financiám nášho sponzora zasadil Jožko Vrabec 5:3.Neostáva mi nič iné a znovu musím pustiť ďalší gól. Loptu má opäť Ľubo Malík a mne už je jasné , že dnes bude z neho kráľ strelcov. Ľubo strieľa a je to 5:4. Milan si nedá pokoj a strieľa ďalší gól 6:4. Čakám na útok Ľuba Malíka , ten sa už ani nepozerá a loptu posiela na bránku 6:5 . Moji spoluhráči začínajú byť na mňa mierne nahnevaní . Ďalší gól Jožka Vrabca im však dvíha náladu 7:5. To však už dostávam finálny pokyn "Luboš je to zlé , Zelení musia vyhrať". Vyhrať ale ako ? Je ich o jedného menej , sily im už došli a ledva sa doplazia na našu polovičku. Vtom letí od Pala Tavača dlhý center lotpu podbieham a je to 7:6. Nečakaný úspech potešil sponzora , Pala len Milan môj najlepší kamarát je akýsi nasratý. Paľo povzbudený nečakaným gólom zozbieral všetky posledné sily a útočí. Červení z decimovaní posledným inkasovaným gólom nebránia a tak sa rozkročujem a Paľo dvakrát triafa pomedzi nohy 7:7 , 7:8. Úloha je splnená už len ubrániť prehru. V bránke ma strieda nahnevaný Jožko a idem akože útočiť. Čo čert nechcel dostávam od Milana prihrávku pred prázdnu bránku ale pokyny sú jasné a tak kopem vedľa bránky. Milan mávne rukou , zanadáva a ide radšej odomňa preč. V tom sa ozýva sponzor a hovorí "Tá krava Cicuška dala na internet taký kurz na Zelených , že musia vyhrať Červení inak skrachujem , Ľuboš máš ešte 15 minút". Keby mi to povedal o pár sekúnd skôr ale teraz po zahodenej čistej šanci mi loptu neprihrajú ani moje deti. Ostáva mi jediná možnosť , chytiť strelecké pokusy Červených a dať gól. Červení útočia a tak sa staviam ku tyčke Zelených na stranu na ktorej je aj Milan. Milan dostáva prihrávku od Ľuba Turčana a posiela nevydarenú strelu. Skvelé ! Strelu vo vzduchu spracovávam a posielam za chrbát bezmocného brankára 8:8. Milan mi podáva ruku a aj ja som rád , že nakoniec môžeme vyhrať. Po strelení gólu ma spoluhráči znova zapájajú do hry a po prihrávke pred bránku Zelených strieľam ďalší gól 9:8. Po strelení gólu sa vraciam do bránky a likvidujem nájazdy Zelených , ktorým nejde do hlavy prečo zrazu nemôžu dať gól. Pokyny sú jasné , musia vyhrať Červení. Situáciu nakoniec ukľudňuje Ľubo Turčan a strieľa víťazný gól 10:8.

Po stretnutí prichádza za mnou sponzor ale už sám. "Kde je Cicuška? " pýtam sa. "Čo , tá krava ? Vyhodil som ju a Ľuboš s tými live stávkami končíme lebo je to o zdravie. Radšej sa budem živiť poctivou prácou. Zajtra zase idem kopať kanály v Trnovom . " Po týchto slovách sa sponzor otočil a pomaly zmizol v diaľke.

Je pekné poobedie a tak beriem deti na futbal. Práve hrajú dorastenci tak nech sa niečo naučia. Len to mi je divné prečo všetci hráči strieľajú iba na jedného brankára ?

Späť

Povedali po zápase:

Neboli nájdené žiadne príspevky.